Giornale radio



Raiplay
- Video00:07:35
- Video00:07:15
- Video00:07:19
- Video00:07:19
- Video00:07:25
S1 E5 Tip il surisin - I fruts sono miôr des frutis?
RAI FVG LA TV PAR FURLAN
- Pubblicato il07-12-2022
- Video00:07:21
- Video00:07:22
- Video00:07:16
- Video00:07:26
- Video00:07:21
- Video00:07:35
- Video00:07:27
Impresis di îr, siums di doman
In onde la sabide des 14
In onda il sabato alle 14
SABIDE 12 AVRIL
SABATO 12 APRILE
Te pontade di vuê di Impresis di îr, siums di doman si spostarìn tra un turisim sostignibil e une industrie cussiente.
Cun Gabriele Venier, cofondadôr di Friland, o scuvierzìn cemût une mini-cjase in mieç al paisaç e pues deventâ une esperience di benstâ, cuiete e leam profont cun la nature, cence lassâ olmis sul ambient (foto).
Cun Federica Gortani, figure zovine de storiche Gortani srl di Amâr, o fevelarìn di açâl, di vin, di sostignibilitât e di vision imprenditoriâl: cemût une realtât industriâl e pues cressi in mût fuart, inovant e rispietant il lûc là che e je nassude.
Dôs storiis furlanis, diviersis ma unidis di une idee: fâ imprese vuê tignint cont dal doman.
In questa puntata di Impresis di îr, siums di doman vi portiamo in viaggio tra turismo sostenibile e industria consapevole.
Con Gabriele Venier, co-fondatore di Friland, scopriremo come una mini-casa nel cuore del paesaggio possa offrire un’esperienza profonda di benessere, silenzio e connessione con la natura, senza lasciare tracce sull’ambiente (foto).
Con Federica Gortani, giovane figura della storica azienda Gortani srl di Amaro, parleremo di acciaio, vino, sostenibilità e visione imprenditoriale: di come una realtà industriale possa crescere in modo solido, innovando e rispettando il territorio.
Due storie friulane, diverse ma unite da un’idea comune: fare impresa oggi significa anche prendersi cura del domani.
Impresis di îr, siums di doman
Un program pensat par contâ la storie di chei imprenditôrs e di chês impresis che an vût sucès, fasint cognossi il Friûl tal mont. Un viaç traviers oms e feminis che scomençant di un sium, an cjatât le strade juste, la idee vincent, promovint lavôr, fortune e sperancis.
Imprese di ieri sogni di domani
Un programma pensato per raccontare le storie di imprenditori e imprese che hanno avuto successo, facendo conoscere il Friuli nel mondo. Un viaggio attraverso uomini e donne che partendo da un sogno hanno trovato la strada giusta, l'idea vincente promuovendo lavoro, fortuna e speranze.
-
DI E CUN
DI E CONDAVID ZANIRATO
-
PAR CURE DI
A CURA DIARIANNA ZANI